Livrarea
Condiții de livrare
Comenzile cu o valoare de 100 lei sau mai mult vor fi livrate
gratuit. Comenzile cu o valoare mai mica de 100 lei vor fi livrate contra cost,
costul livrării de 15 de lei fiind achitat de către client.
Firma de curierat
Expediem comenzile noastre cu furnizorul de servicii de
expediere cel mai potrivit pentru dumneavoastră. Furnizorul de servicii de
expediere este FAN COURIER.
Zona de livrare
În prezent livrăm doar în România.
Termenul de livrare
Termenul de livrare este de 2-3 zile lucrătoare de la
data plasării comenzii.
Vă rugăm să plasați
comenzile astfel încât să ajungă la data preferată de dumneavoastră!
Plata
Modalități de plată
În magazinul online sunt disponibile următoarele
modalități de plată:
- plata ramburs la livrarea comenzii cash sau cu card
bancar;
- plata în avans prin card de credit (Visa,
Mastercard);
Ambalarea
Materiale pentru ambalare
Expediem comanda dumneavoastră în cutii de carton
izolate.
Le căptușim fie cu hârtie de ambalat ondulată, special
concepută, fie cu pungi fabricate din fibre de celuloză 100%, pe care le puteți
arunca pur și simplu la coșul de gunoi. Sacii din celuloză asigură o bună
izolare.
Reclamații
Soluționarea reclamațiilor
Procesăm toate reclamațiile care ajung la noi în
termen de 24 de ore de la livrarea comenzilor către dumneavoastră. Vă rugăm să
păstrați produsele cu probleme sigilate în ambalajul lor original și să le
păstrați complete și în condițiile recomandate pe ambalaje până la clarificarea
problemei.
Defectele care nu sunt raportate în termenul menționat
mai sus nu mai pot fi, din păcate, luate în considerare. O returnare ulterioară
a bunurilor sau livrări ulterioare de cantități lipsă sunt excluse. De
asemenea, nu mai putem accepta plângeri cu privire la mărfurile care au fost
deja consumate sau partial consumate.
Vom înlocui sau vom livra din nou doar produsele
defecte care sunt reclamate în timp util. Aveți un drept de conversie și de
reducere numai dacă livrarea de înlocuire nu este posibilă în cazul individual
într-o perioadă de timp rezonabilă. Sunt excluse pretențiile pentru daunele
indirecte cauzate de un defect.
Daunele evidente cauzate de transport trebuie
raportate imediat furnizorului de servicii de livrare și confirmate de persoana
care livrează transportul. Daunele de transport care nu sunt evidente imediat
trebuie raportate în scris furnizorului de servicii de expediere în termen de
24 de ore.